VerkoopsvoorwaardenLadyPippa

Verzendinfo:

LadyPippa werkt samen met het platform Sendcloud. Pakketjes worden verstuurd met Bpost. Verzendingen gebeuren voorlopig enkel naar België en Nederland.
Indien je artikelen in een ander land wilt laten leveren, neem dan contact op via mailto:info@ladypippa.be. Andere contactmogelijkheden: contactformulier via de website, Facebook of Instagram. 

Verzendkosten:

° Verzending binnen België:

– Standaard 4,95 euro.

* Verzending binnen Nederland:

– Standaard 6,95 euro.

Foutieve doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen aanleiding geven tot extra kosten.

Afhalen:
Er is ook een mogelijkheid om je bestelling af te halen bij LadyPippa.
Afhalen kan na ontvangst van het te betalen factuurbedrag op de rekening. (Of in onderlinge afspraak direct te betalen bij afhaling met de bankapp).

Afhaling gebeurt enkel op afspraak, er wordt dus telkens eerst een afspraak gemaakt om de artikelen af te halen. 
Let op: LadyPippa is een webshop, dus géén winkel.

Levertijd:
Verzendingen gebeuren 2 keer per week. Deze verzendingen gebeuren met Bpost via Sendcloud.
Aangezien ik de webshop combineer met mijn vaste job in het onderwijs, wordt er gewerkt met een levertijd. Het kan zeker gebeuren dat de artikelen sneller geleverd worden, maar om teleurstellingen te voorkomen wordt er gevraagd om uit te gaan van de onderstaande levertermijnen.

De levertijd staat op 3 tot 6 werkdagen (tenzij anders vermeld) vanaf de ontvangen betaling. De vermelde leveringstermijnen zijn niet bindend, maar worden louter als aanwijzing gegeven. Eenmaal het pakket overgedragen is aan de pakjesdienst heb ik geen controle meer over de levertermijn.

Heeft uw bestelling spoed? Stuur dan een bericht naar mailto:info@ladypippa.be , via het contactformulier op de website of Facebook/Instagram.

Betalingen:

U kan online betalen via volgende mogelijkheden:

– Bancontact/Mistercash
– Overschrijving
– Belfius direct net
– ING home
– KBC
LadyPippa werkt samen met het beveiligde online betalingsplatform MOLLIE. 

RETOUREN & ANNULEREN:

– Ben je niet tevreden over je aankopen, dan krijg je je je geld terug (enkel geld!); 

– Retour sturen kan binnen de 14 dagen na de dag van ontvangst van het artikel;

– Terugstorten van het aankoopbedrag gebeurt bij ontvangst van de retour zending uiterlijk binnen de week. Er wordt een retour bevestiging naar u gestuurd;

– Maak gebruik van het retourportaal om je retour aan te melden: https://ladypippa.shipping-portal.com/rp/

– De retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij de reden van retour een foutief of beschadigd artikel is dan zijn de retourkosten voor LadyPippa en wordt alles volledig teruggestort; 

– Alle geretourneerde artikelen moeten voorzien zijn van het originele label en indien mogelijk in originele en onbeschadigde verpakking. Bovendien zijn de artikelen ongedragen en ongewassen. (uiteraard na passen);

– Een retour zending die niet fris meer ruikt of er niet netjes uitziet kan helaas niet meer aangeboden worden aan andere LadyPippa lovers. Deze artikelen voldoen dan ook niet meer aan de retour voorwaarden;

– LadyPippa is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte en/of vertraagde retouren. De klant is zelf verantwoordelijk voor het ordelijk verpakken en verzenden van de retrour.

– Het pakket wordt geretourneerd naar het adres van LadyPippa: Koolaerdstraat 133, 8470 Gistel;

– Wenst u graag een artikel te annuleren. Gelieve dit dan binnen de 24 uur kenbaar te maken door contact op te nemen met LadyPippa. 

Fout of defect artikel:

Heb je een foutief of defect artikel ontvangen? MIjn excuses hiervoor! Om dit zo goed mogelijk in orde te brengen, vraagt LadyPippa om dit direct te melden. Je kunt een e-mail sturen naar: mailto: info@ladypippa.be.
 

Klacht/opmerking of feedback:

LadyPippa doet haar uiterste best om al de klanten tevreden te stellen. Klantentevredenheid is dan ook alles om een goede webshop draaiende te houden. Mocht er dan toch iets niet naar wens zijn, gelieve dit aan LadyPippa te melden. Een opmerking, feedback, klacht of tip kan de service van LadyPippa alleen maar verbeteren. 

Voorraad & bestellen:

Er wordt bij LadyPippa gewerkt met kleine voorraden van de merken, zodat er voor jou een unieke en afwisselende collectie is. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel wat je wilt niet meer op voorraad is. Ik doe altijd mijn uiterste best om voorraden weer zo snel mogelijk aan te vullen en jullie zo goed mogelijk te informeren. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet meer terug komt in het assortiment.

Wil je graag weten of een product terug verwacht wordt? Of wil je graag een mogelijke bestelling plaatsen? 

Dan kan je altijd een mailtje sturen naar mailto:info@ladypippa.be

Alle contactgegevens:

 LadyPippa (Sylvie Spruytte)
Adres: Koolaerdstraat 133, 8470 Gistel.
GSM: 0493/94 41 87
Facebook: https://www.facebook.com/LadyPippaRetro
Instagram: https://www.instagram.com/ladypippa_retroboetiek_webshop/ 
Mailadres: mailto:info@ladypippa.be